2021-01-12 12:37:00
Specjalista ds. kadr i płac
Wynagrodzenie: 6 000 - 12 000 pln
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• przygotowywanie kryteriów rekrutacyjnych,
• obsługa kadrowo-płacowa pracowników (kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników),
• nadzór nad obowiązkowymi badaniami lekarskimi pracowników, jak również nad szkoleniami BHP,
• rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich,
• przygotowywanie zestawień dotyczących płac,
• wystawianie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników.
WYMAGANIA:
• min. 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku kadrowo-płacowym,
• wykształcenie min. średnie ekonomiczne bądź pokrewne,
• mile widziane uprawnienia inspektora-specjalisty BHP i P.Poż,
• dobrą znajomość przepisów dotyczących prawa pracy, podatku dochodowego i ubezpieczeń społecznych,
• dobrą znajomość pakietu MS Office (Excel),
• dobra organizacja czasu, odpowiedzialność, skrupulatność, rzetelność i uczciwość,
• kreatywne myślenie i samodzielność w działaniu,
• dobra komunikacja interpersonalna,
• umiejętność praktycznej interpretacji przepisów.
Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:
• atrakcyjne zarobki
• Zapewniamy możliwość zakwaterowania
• możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej firmy,
• opiekę medyczną w naszej prywatnej placówce medycznej oraz bogaty pakiet socjalny ( karnet na Aquapark, zajęcia rekreacyjno-sportowe ),
• pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole.
• niezbędne narzędzia pracy
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Kontakt:
praca@panorama-morska.pl
tel. 94 34 82 779