2020-11-12 16:26:00
Specjalista ds. finansowo-administracyjno-biurowych
Wynagrodzenie: 6 500 - 11 500 pln
Zakres obowiązków:
- nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości
- organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy,
- nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy,
- kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy Zarządu,
- przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji z zakresu prowadzonej działalności,
- organizowanie spotkań i prowadzenie terminarza Członków Zarządu, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów,
- dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami oraz raportowanie np. raz dziennie o najważniejszych wiadomościach),
- zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań,
- weryfikację, edycję oraz formatowanie dokumentów, redagowanie pism związanych z pracą biura/zarządu
- bieżące wspieranie Zarządu/Dyrektora w sprawach organizacyjnych i administracyjnych,
- koordynowanie współpracy Prezesa Zarządu/Dyrektora z poszczególnymi działami firmy i ich pracownikami,
- dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów pomiędzy jednostkami organizacyjnymi w firmie,
- przekazywanie właściwym jednostkom i komórkom organizacyjnym decyzji i ustaleń podjętych przez Zarząd/Dyrekcję,
- przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji Prezesowi Zarządu/Dyrektorowi,
- przygotowywanie i prowadzenie raportów, dokumentów, prezentacji na potrzeby Prezesa Zarządu/Dyrektora i jego gości,
- zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych,
- udział w wewnętrznych projektach i prowadzenie własnych
- tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i Przełożonego,
- bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw,
Wymagania i umiejętności:
- minimum 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku samodzielnego księgowego lub w firmie audytorskiej ,
- status absolwenta kierunków studiów ekonomicznych, finansowych i pokrewnych
- bardzo dobra znajomość prawa podatkowego, polskiej ustawy o rachunkowości, międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej
- mile widziane są dodatkowe kwalifikacje zawodowe z dziedziny finansów: certyfikatu uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, ACCA, doradcy podatkowego , biegłego rewidenta.
- umiejętności pracy w szybko zmieniających się okolicznościach pod presją czasu,
- wysokiej kultury osobistej, umiejętności zachowania dyskrecji i taktu,
- znajomości savoir-vivre'u biznesowego,
- umiejętności pracy w zespole i zarządzania przepływem informacji,
- bardzo dobrej organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu
- komunikatywności, otwartości i umiejętności budowania relacji,
- dokładności i rzetelności, umiejętności analitycznych i dbałości o wysoką jakość
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
- dobrej znajomości pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych.
- umiejętności krytycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów
- dyspozycyjność, zaangażowanie
- umiejętność koordynacji projektów, wielozadaniowość,
- logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
- przewidywanie,
- filtrowanie informacji oraz ich źródeł,
Zapewniamy mieszkanie służbowe
Kontakt:
praca@panorama-morska.pl
tel. 94 34 82 779