2021-01-12 12:47:00
Specjalista ds. Inwestycji
Wynagrodzenie: 6 500 - 11 500 pln
Zakres obowiązków:
- monitoring i analiza zapotrzebowania na materiały, poprzez współpracę z kierownikami poszczególnych działów,
- prowadzenie list zamówień na potrzebne materiały, wg zapotrzebowania kierowników poszczególnych działów,
- składanie zamówień,
- zapewnienie dostępności materiałów,
- prowadzenie ewidencji dostawców materiałów - cen, warunków kontraktu, zasad zakupów oraz wypełniania zamówień,
- bieżąca analiza bazy dostawców, pod kątem weryfikacji korzystniejszych ofert,
- pozyskiwanie nowych dostawców, wystawianie zapytań ofertowych i wybór najlepszej oferty,
- prowadzenie negocjacji dotyczących warunków współpracy z dostawcami,
- budowanie pozytywnej relacji z dostawcami,
- optymalizacja kosztowa i jakościowa materiałów prowadzenie działalności z zakresu redukcji kosztów, włączając w to renegocjacje z dostawcami,
- negocjowanie warunków umowy, rejestrowanie informacji dot. dostawców,
- sporządzanie odpowiednich raportów, dokumentacji dla Zarządu/Dyrekcji,
- przygotowywanie zapytań przetargowych – ofertowych,
- realizowanie zamówień zza granicy.
Wymagania:
- minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- min. wykształcenie wyższe techniczne ( mile widziane: inżynieria środowiska, instalacyjne),
- biegła/dobra znajomość języka angielskiego,
- wiedza techniczna np. zamówienia fasad, znajomość pojęć budowlanych,
- mile widziana znajomość międzynarodowych przepisów celnych,
- umiejętność przeprowadzania rozmów handlowych o charakterze negocjacyjnym,
- zdolności analityczne i organizacyjne,
- znajomość zagadnień związanych z obszarem zakupów, logistyki,
- biegła znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel, AUTOCAD,
- dyskretność, samodzielność w działaniu,
- sumienność, rzetelności i dokładności w zakresie wykonywanych zadań,
- przewidywanie,
- dobra relacja z ludźmi, komunikatywność,
- wysoka kultura osobista oraz językowa.
Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:
- atrakcyjne zarobki
- Zapewniamy możliwość zakwaterowania
- możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej firmy,
- opiekę medyczną w naszej prywatnej placówce medycznej oraz bogaty pakiet socjalny (karnet na Aquapark, zajęcia rekreacyjno-sportowe),
- pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole.
- niezbędne narzędzia pracy
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Kontakt:
praca@panorama-morska.pl
tel. 94 34 82 779