Sprawdź dostępność

Logo Panorama Morska
×
 
2
Dorosłych
Bez dzieci
Dziecko
Dziecko
Dziecko
wybierz

Sprawdź dostępność

Wyczyść
Wybierz date przyjazdu

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Co to jest All Inclusive? Kogo dotyczy oferta All Inclusive?

W ofertę All Inclusive wliczają się 3 posiłki w formie bufetów szwedzkich, a oprócz tego ciepłe i zimne napoje, lody włoskie, wybrane alkohole oraz bufety z przekąskami. Nasza oferta All Inclusive dotyczy wszystkich gości niezależnie od pakietu, a w jej zakres wchodzą usługi gastronomiczne, nieograniczony Aquapark oraz atrakcje dla dzieci.

Co oznaczają skróty pokoi hotelowych – SGL, QDBL DBL ITP.?

Skróty przy nazwach pokoi oznaczają dokładny opis pokoju, który został wykupiony – typ łóżek, typ pokoju itp. Przykładowo: SGL– pokój jednoosobowy, DBL – pokój dwuosobowy, TRP – pokój trzyosobowy, QDBL – pokój czteroosobowy, znacznik NP – niski parter itp.

Czy można przyjmować gości w hotelu?

Oczywiście klienci naszego resortu mogą przyjmować gości, jednak musi zostać to uprzednio zgłoszone w Recepcji, a także musi zostać spełnionych kilka warunków odwiedzin.

Co to jest oferta bezzwrotna i częściowo zwrotna? Czym się różnią?

Oferta częściowo-zwrotna to oferta, w której gość ma możliwość do pewnego okresu przed przyjazdem anulować ofertę bez poniesienia kosztów, a także nie płaci on od razu całej kwoty za rezerwację, a jedynie jej część. Taka oferta jest jednak droższa niż oferta bezzwrotna, czyli taka, w której nie ma możliwości anulowania jej bez poniesienia kosztów.

Czy do hotelu można zabrać psa?

W naszym resorcie nie można przyjmować zwierząt, jednak Panorama Morska współpracuje z oddaloną o 500m od resortu willą Pogodna, w której zwierzęta są mile widziane - szczegóły uzyskają Państwo telefonicznie lub w Recepcji.

 

Czy w hotelu znajduje się pralnia?

Na terenie naszego resortu znajduje się pralnia samoobsługowa. Pralnia wyposażona jest w pralki o objętości 7kg, suszarki, a także deski do prasowania - żelazka można wypożyczyć bezpłatnie.